Days
Hours
Minutes
Seconds

Jom Sertai Kempen Wakaf Untuk Mak Ayah

Jom Sertai Kempen Wakaf Untuk Mak Ayah

Jom Sertai Kempen Wakaf Untuk Mak Ayah

Kem Hafalan 10 Hari 3 Juzuk Al Quran

Kem 10 Hari 3 Juzuk

Kem ini sedikit berbeza perbanding kem-kem di luar sana tau.

sebab apa ?

kem ni kita ada temuduga sebelum masuk. Eh , macam nak masuk kerja je kena temuduga ?

yes. hehe.

Adik-adik yang masuk perlu di IV dahulu, sebab kita nak tahu “tahap” bacaan, kita nak tahu personality dia, kita nak tengok minat dia. Jadi mudah bila kita tahu background dia. Untuk proses hafalan nanti.

Kalau jenis kena paksa, Mak ayah sahaja beria.
Maaf kami tak buka ruang untuk yang itu.
Maaf sebab kami tak mampu lagi dari sudut tu.

Kami buka pada yang betul-betul berminat. Supports dari ibu ayah penting dan main utama.

Kem ni adalah saringan awal sebelum kemasukkan ke mahad Integrasi Madad.

Di sini kita melatih peserta teknik hafalan mudah dalam masa singkat.
Kita juga latih pelajar dispilin terhadap masa dan ilmu.

Bukti nya ?

Dalam kem ini kami adakan waktu qailullah, kita pratis terus kehidupan yang bakal mereka alami nanti sewaktu di Maahad.
Kita juga sediakan Jadual diet pemakanan yang seimbang untuk sistem hafalan dan pembelajaran peserta.

Bestnya , kita bekalkan supplement minda, Supplement sunnah juga tau.

Jadi siapa taknak anak di hantar dalam masa 10 hari.

TAPI

Dapat balik dengan boleh menghafal beberapa surah dan juzuk. Buktinya, paling tinggi rekod yang kita dapat dalam masa 10 hari, ada peserta yang dapat 10 juzuk padahal kita target 3 juzuk sahaja. Tak sangka ada pelajar boleh dapat lebih !

ni magic ke apa ni ?
tak ni betul dan real.
Kami tak cakap kalau tak ada rekod dan data tau.

lagi satu ,
Kesihatan pula terjaga dari sudut luar dan dalam. ?

amacam ?
berbaloi ke berbaloi ?

Share:

Facebook
WhatsApp
Twitter
Telegram

Related Posts

Cabutan Bertuah meriah di Aidiladha 1445H

Alhamdulillah, cara Qurban tahun ini bukan sahaja penuh dengan keberkatan, tetapi juga diserikan dengan sesi Cabutan Bertuah yang menarik! Selepas menyelesaikan 710 bahagian dan 125 ekor lembu, kami mengadakan sesi cabutan bertuah sebagai tanda penghargaan kepada semua petugas yang telah bekerja keras. Senyuman gembira dan sorakan kegembiraan memenuhi ruang, mana tak nya – hadiah bukan

Tumbangnya 125 ekor lembu di Aidiladha 1445H

Acara Qurban tahun ini telah berjalan dengan lancar! Sebanyak 710 bahagian dan 125 ekor lembu telah diselesaikan menjelang jam 4 pagi. Terima kasih kepada semua petugas yang bekerja keras, kita telah berjaya meningkatkan kelancaran proses berbanding tahun-tahun sebelumnya. Namun, terdapat satu insiden di mana seekor lembu terlepas dan pergi ke arah van-van tahfiz. Kami memohon

“Tubuh badan itu Amanah Allah!..” – Solat Sunat Aidiladha 1445

Alhamdulillah, hari ini selepas selesai solat sunat Aidiladha, khutbah yang telah dibacakan oleh Ustaz Yaakub Yusra –  berkisarkan tajuk Kesihatan dan Tubuh Badan Amanah Allah. “…24 jam Allah bagi untuk kalian, apa yang kalian lakukan dengan masa itu?” MashaAllah, selalu kita dengar, tapi pasti akan terkesan di hati setiap kali peringatan ini diberi. Jom ikuti

Tanyalah Ustaz – Didiklah Anak Mengikut Zaman

Alhamdulillah, hari ini berlangsung siaran langsung Tanyalah Ustaz 2024 dalam topik Didik Anak Mengikut Zaman. Bersama moderator Da’i Azrin dan panelis Ustaz Mohammad Yaakub Yusra dan tetamu undangan Nureddy Nursal (Pemilik Pasukan Homebois) “…Kenapa anak-anak menjadi lebih degil dan memberontak, walaupun sudah dinasihat?” Jom ikuti ulasan lanjut dalam sesi penuh bersama panel-panel jemputan :

PERCUMA

(PERCUMA) 42 Koleksi E-Book Percuma Khas Untuk Anda!

EBOOK PERCUMA ini akan mendedahkan pelbagai tips dan amalan yang boleh diamalkan bersama orang tersayang. Salinan buku dengan harga pasaran RM150 ini diberikan secara percuma namun terhad.